Gwarancja Niezniszczalności
Gwarancja Niezniszczalności
udzielana przez:
Printre sp. z o.o.
Ul. Poświęcka 21
51-128 Wrocław
sklep.printre@gmail.com
+48 795 713 777
Gwarancja Niezniszczalności to dodatkowa gwarancja na Produkt, którą Klient może wykupić zawierając Umowę sprzedaży poprzez zaznaczenie w Koszyku opcji “Gwarancja Niezniszczalności”, oraz zapłatę ceny za tę usługę. Warunki Gwarancji Niezniszczalności zostały opisane poniżej.
- Wraz z Produktami w Koszyku Klient może wykupić Gwarancję Niezniszczalności, której warunki znajdują się w niniejszym oświadczeniu Gwarancyjnym, za cenę wskazaną każdorazowo w Koszyku.
- Wykupując Gwarancję Niezniszczalności, Klient nie pozbawia się praw przyznanych mu przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności praw wynikających z niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
- Gwarancja Niezniszczalności udzielana jest bezterminowo, a naprawa lub wymiana Produktu dokonywana jest zgodnie z postanowieniami niniejszego oświadczenia gwarancyjnego, oraz w zakresie nieuregulowanym – zgodnie z procedurą reklamacji opisaną w sekcji VIII Regulaminu
- Gwarancja nie obejmuje czynności opisanych w instrukcji obsługi, które użytkownik powinien przeprowadzić samodzielnie i na własny koszt, takich jak składanie Produktu.
- Niniejsza gwarancja obejmuje usterki Produktu wynikające z wad fabrycznych lub defektów części. Nie obejmuje ona jednak materiałów eksploatacyjnych ani dodatkowego wyposażenia.
- Uszkodzony Produkt należy dostarczyć do Mini Legendy osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Przed wysyłką prosimy o kontakt z serwisem drogą mailową lub telefoniczną, w celu ustalenia warunków wysyłki.
- W celu oddania Produktu do naprawy lub wymiany w ramach Gwarancji Niezniszczalności, Klient powinien:
- Dokładnie sprawdzić Produkt i opisać rodzaj usterki podczas kontaktu z Mini Legendy.
- W przypadku konieczności przesłania uszkodzonego Produktu do Mini Legendy, nadać go zgodnie z wytycznymi podanymi przez Mini Legendy w ramach komunikacji zainicjowanej zgodnie z lit a.
- Produkt powinien być dostarczony w opakowaniu, które zabezpieczy go przed dalszymi uszkodzeniami, najlepiej w opakowaniu w którym został doręczony Klientowi.
- Po zakończeniu procedury reklamacyjnej Produkt zostanie odesłany na adres wskazany w zgłoszeniu, na koszt Mini Legendy.
- W przypadku przesyłek kurierskich, klient jest odpowiedzialny za koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem, ubezpieczeniem oraz transportem sprzętu, jak również za inne ryzyka związane z przesyłką.
- Wady lub usterki Produktu,, które ujawnią się w trakcie trwania Gwarancji Niezniszczalności, zostaną usunięte bezpłatnie w ciągu 21 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, ale nie przekroczy 3 miesięcy od momentu dostarczenia Produktu do Mini Legendy.
- Gwarancja Niezniszczalności nie obejmuje:
- Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych ani celowych oraz powstałych w ich wyniku wad.
- Uszkodzeń i usterek wynikających z niewłaściwego użytkowania, przechowywania, transportu lub konserwacji Produktu, które nie były zgodne z instrukcją, a także z nieprzestrzegania przepisów bezpieczeństwa.
- Uszkodzeń i usterek spowodowanych niewłaściwą instalacją, naprawą, przeróbkami, dostosowaniami lub innymi zmianami dokonanymi przez Klienta lub użytkownika, które nie były zgodne z instrukcją.
- W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki lub sprzętu w trakcie transportu, należy zastosować następujące kroki:
- Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, rozpakuj przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości, sporządź z nim stosowny protokół.
- Jeśli uszkodzenie przesyłki zostanie zauważone po odjeździe kuriera, mimo braku widocznych uszkodzeń opakowania, sporządź protokół uszkodzenia, który powinien zawierać: opis uszkodzenia, numer listu przewozowego, datę dostarczenia oraz oczekiwania finansowe związane z poniesionymi stratami. Protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, a jego kopię przesłać emailem do Mini Legendy.
- Mini Legendy nie będzie odpowiedzialny za serwis gwarancyjny w przypadku, gdy naprawy nie mogą zostać przeprowadzone z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne, przepisów prawnych lub nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.
- Mini Legendy nie udziela żadnych gwarancji na Produkty poza tymi, do których da się w Koszyku dokupić Gwarancję Niezniszczalności. W żadnym przypadku nie będzie odpowiedzialny za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Produktu wynikłe z innych przyczyn niż wady fabryczne. Nie ponosi również odpowiedzialności za szkody spowodowane wadami Produktu, inne niż rzeczywiste szkody majątkowe lub naruszenie dóbr osobistych. W szczególności gwarancja nie obejmuje prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z naprawą Produktu.
- Niniejsza gwarancja nie pozwala na dokonywanie zmian, przeróbek, dostosowań ani regulacji Produktu w celu spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa, napięcia zasilania, systemów radiowych lub telewizyjnych czy przepisów elektrycznych kraju lub regionu, w którym sprzęt ma być używany. Przed zakupem sprzętu, który ma być używany w innym kraju, zaleca się, aby Klient zapoznał się z lokalnymi warunkami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa.
- Mini Legendy zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Gwarancji Niezniszczalności. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.
- Niniejsze oświadczenie Gwarancyjne ma zastosowanie do Gwarancji Niezniszczalności zakupionej po 25.07.2024. Warunkiem uznania roszczeń z tytułu niniejszej Gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu Produktu wraz z Gwarancją Niezniszczalności.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym oświadczeniu gwarancyjnym, zastosowanie znajduje Regulamin, w tym w zakresie definicji w nim zawartych.