Gwarancja Niezniszczalności

Gwarancja Niezniszczalności

 

udzielana przez:

 

Printre sp. z o.o.

Ul. Poświęcka 21

51-128 Wrocław

sklep.printre@gmail.com

+48 795 713 777

 

Gwarancja Niezniszczalności to dodatkowa gwarancja na Produkt, którą Klient może wykupić zawierając Umowę sprzedaży poprzez zaznaczenie w Koszyku opcji “Gwarancja Niezniszczalności”, oraz zapłatę ceny za tę usługę. Warunki Gwarancji Niezniszczalności zostały opisane poniżej.

 

  1. Wraz z Produktami w Koszyku Klient może wykupić Gwarancję Niezniszczalności, której warunki znajdują się w niniejszym oświadczeniu Gwarancyjnym, za cenę wskazaną każdorazowo w Koszyku.

 

  1. Wykupując Gwarancję Niezniszczalności, Klient nie pozbawia się praw przyznanych mu przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności praw wynikających z niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.

 

  1. Gwarancja Niezniszczalności udzielana jest bezterminowo, a naprawa lub wymiana Produktu dokonywana jest zgodnie z postanowieniami niniejszego oświadczenia gwarancyjnego, oraz w zakresie nieuregulowanym – zgodnie z procedurą reklamacji opisaną w sekcji VIII Regulaminu

 

  1. Gwarancja nie obejmuje czynności opisanych w instrukcji obsługi, które użytkownik powinien przeprowadzić samodzielnie i na własny koszt, takich jak składanie Produktu.

 

  1. Niniejsza gwarancja obejmuje usterki Produktu wynikające z wad fabrycznych lub defektów części. Nie obejmuje ona jednak materiałów eksploatacyjnych ani dodatkowego wyposażenia.

 

  1. Uszkodzony Produkt należy dostarczyć do Mini Legendy osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Przed wysyłką prosimy o kontakt z serwisem drogą mailową lub telefoniczną, w celu ustalenia warunków wysyłki.

 

  1. W celu oddania Produktu do naprawy lub wymiany w ramach Gwarancji Niezniszczalności, Klient powinien:

 

  1. Dokładnie sprawdzić Produkt i opisać rodzaj usterki podczas kontaktu z Mini Legendy.
  2. W przypadku konieczności przesłania uszkodzonego Produktu do Mini Legendy, nadać go zgodnie z wytycznymi podanymi przez Mini Legendy w ramach komunikacji zainicjowanej zgodnie z lit a.
  3. Produkt powinien być dostarczony w opakowaniu, które zabezpieczy go przed dalszymi uszkodzeniami, najlepiej w opakowaniu w którym został doręczony Klientowi.
  4. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej Produkt zostanie odesłany na adres wskazany w zgłoszeniu, na koszt Mini Legendy.
  5. W przypadku przesyłek kurierskich, klient jest odpowiedzialny za koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem, ubezpieczeniem oraz transportem sprzętu, jak również za inne ryzyka związane z przesyłką.

 

  1. Wady lub usterki Produktu,, które ujawnią się w trakcie trwania Gwarancji Niezniszczalności, zostaną usunięte bezpłatnie w ciągu 21 dni roboczych. W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać wydłużony, ale nie przekroczy 3 miesięcy od momentu dostarczenia Produktu do Mini Legendy.

 

  1. Gwarancja Niezniszczalności nie obejmuje:

 

  1. Uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych ani celowych oraz powstałych w ich wyniku wad.
  2. Uszkodzeń i usterek wynikających z niewłaściwego użytkowania, przechowywania, transportu lub konserwacji Produktu, które nie były zgodne z instrukcją, a także z nieprzestrzegania przepisów bezpieczeństwa.
  3. Uszkodzeń i usterek spowodowanych niewłaściwą instalacją, naprawą, przeróbkami, dostosowaniami lub innymi zmianami dokonanymi przez Klienta lub użytkownika, które nie były zgodne z instrukcją.

 

  1. W przypadku podejrzenia uszkodzenia przesyłki lub sprzętu w trakcie transportu, należy zastosować następujące kroki:

 

  1. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, rozpakuj przesyłkę w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości, sporządź z nim stosowny protokół.
  2. Jeśli uszkodzenie przesyłki zostanie zauważone po odjeździe kuriera, mimo braku widocznych uszkodzeń opakowania, sporządź protokół uszkodzenia, który powinien zawierać: opis uszkodzenia, numer listu przewozowego, datę dostarczenia oraz oczekiwania finansowe związane z poniesionymi stratami. Protokół ten należy dostarczyć do lokalnego oddziału firmy kurierskiej, a jego kopię przesłać emailem do Mini Legendy.

 

  1. Mini Legendy nie będzie odpowiedzialny za serwis gwarancyjny w przypadku, gdy naprawy nie mogą zostać przeprowadzone z powodu restrykcji importowo-eksportowych na części zamienne, przepisów prawnych lub nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.

 

  1. Mini Legendy nie udziela żadnych gwarancji na Produkty poza tymi, do których da się w Koszyku dokupić Gwarancję Niezniszczalności. W żadnym przypadku nie będzie odpowiedzialny za utratę, uszkodzenie lub zniszczenie Produktu wynikłe z innych przyczyn niż wady fabryczne. Nie ponosi również odpowiedzialności za szkody spowodowane wadami Produktu, inne niż rzeczywiste szkody majątkowe lub naruszenie dóbr osobistych. W szczególności gwarancja nie obejmuje prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków związanych z naprawą Produktu.

 

  1. Niniejsza gwarancja nie pozwala na dokonywanie zmian, przeróbek, dostosowań ani regulacji Produktu w celu spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa, napięcia zasilania, systemów radiowych lub telewizyjnych czy przepisów elektrycznych kraju lub regionu, w którym sprzęt ma być używany. Przed zakupem sprzętu, który ma być używany w innym kraju, zaleca się, aby Klient zapoznał się z lokalnymi warunkami technicznymi i wymogami bezpieczeństwa.

 

  1. Mini Legendy zastrzega sobie prawo do zmiany warunków Gwarancji Niezniszczalności. Nowe warunki gwarancji nie będą działać wstecz.

 

  1. Niniejsze oświadczenie Gwarancyjne ma zastosowanie do Gwarancji Niezniszczalności zakupionej po 25.07.2024. Warunkiem uznania roszczeń z tytułu niniejszej Gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu Produktu wraz z Gwarancją Niezniszczalności.

 

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym oświadczeniu gwarancyjnym, zastosowanie znajduje Regulamin, w tym w zakresie definicji w nim zawartych.