Kontakt
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas dostawy?
Jaki jest czas dostawy?
Czas nadania zamówienia na ten moment wynosi od 1 do 4 dni roboczych. Po tym czasie paczka zostanie wysłana
przez nas wybraną przez Państwa metodą dostawy InPost. Łączny czas dostawy wynosi do 5 dni roboczych*.
*W niektórych przypadkach (okoliczności nieprzewidziane) czas nadania zamówienia może wydłużyć się o 2 dni.
Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Po nadaniu przez nas zamówienia, otrzymają Państwo wiadomość mailową z numerem przesyłki oraz linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki InPost. Wszystkie aktualizacje związane z zamówieniem będą wysyłane do Państwa drogą mailową oraz widoczne będą w linku umożliwiającym śledzenie zamówienia.
W moim zamówieniu brakuje elementu lub element jest wadliwy
W moim zamówieniu brakuje elementu lub element jest wadliwy
Prosimy o kontakt mailowy pod adres mailowy który zostanie zamieszczony poniżej.
W korespondecji mailowej prosimy o opisanie problemu oraz załączenie zdjęcia reklamowanego przedmiotu.
Odpowiadamy na e-maile w ciągu 24-72 godzin od otrzymania ich. Chociaż staramy się odpowiadać jak najszybciej, czasami może zająć to nieco dłużej ze względu na okoliczności nieprzewidziane.
Zapewniamy Państwa, że każde zgłoszenie jest dla nas ważne i starannie je rozpatrujemy.
Adres email do spraw reklamacyjnych: reklamacje@printre.pl
Pod podany adres mailowy prosimy kontaktować się jedynie w sprawach związanych z reklamacją, bądź zwrotem.
Dane techniczne figurek
Dane techniczne figurek
Wysokość standardowej figurki to 14cm. Figurki wykonane są z materiałów PLA oraz PETG.
Figurki to wyroby dla kolekcjonerów w wieku powyżej czternastego roku życia.
Figurki są produktem oryginalnym, produkowanym przez naszą firmę położoną na Dolnym Śląsku, a dokładniej we Wrocławiu.
Czy zamówienie zostało już wysłane?
Czy zamówienie zostało już wysłane?
Gdy zamówienie zostanie wysłane, powiadomimy Państwa mailowo. Przypominamy również o zamieszczeniu poprawnego adresu mailowego w zamówieniu, gdyż pod podany adres będziemy Państwa informować o przesyłce.
W sprawie czasu realizacji zamówień prosimy kierować się informacjami podanymi w pierwszym podpunkcie.
Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość.
Zwroty zamówień
Zwroty zamówień
W sprawach zwrotów prosimy o kontakt mailowy pod adres mailowy który zostanie zamieszczony poniżej.
Zwroty akceptowane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Zwrotowi podlega produkt z którego klient korzystał jedynie w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, z kompletnym opakowaniem.
Koszty związane z przesyłką zwrotną ponosi klient.
Po otrzymaniu zwracanego produktu i sprawdzeniu jego stanu dokonamy zwrotu środków na konto klienta w ciągu 5 dni roboczych.
Po wzór oświadczenia o odstąpieniu umowy oraz adres zwrotu prosimy odwiedzić regulamin naszego sklepu.
Adres e-mail do spraw zwrotów: reklamacje@printre.pl
Pod podany adres mailowy prosimy kontaktować się jedynie w sprawach związanych z reklamacją, bądź zwrotem.
Jak zapakowane są zamówienia?
Jak zapakowane są zamówienia?
Zgodnie z informacją widniejącą podczas dokonywania zakupu, jedno złożone zamówienie wysyłane jest w jednym pudełku zbiorczym, nieważne od ilości figurek w środku. Niestety nie mamy możliwości wysyłki dodatkowych opakowań
ani rozdzielenia zamówienia na osobne opakowania. Jeśli są Państwo zainteresowani wysyłką zamówienia w osobnych opakowaniach, należy dokonać zakupu figurek w osobnych zamówieniach.
Czy mogę edytować zamówienie po złożeniu go?
Czy mogę edytować zamówienie po złożeniu go?
Niestety, nie posiadamy możliwości edytowania zamówienia po jego złożeniu. Jeśli są Państwo zainteresowani nową figurką - zachęcamy do dokonania zakupu na naszej stronie.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Zwróć się do działu obsługi klienta używając poniższego linku Dane Kontaktowe