Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

check_box

Jaki jest czas dostawy?

Czas nadania zamówienia na ten moment wynosi od 1 do 4 dni roboczych. Po tym czasie paczka zostanie wysłana
przez nas wybraną przez Państwa metodą dostawy InPost. Łączny czas dostawy wynosi do 5 dni roboczych*.

*W niektórych przypadkach (okoliczności nieprzewidziane) czas nadania zamówienia może wydłużyć się o 2 dni.

Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość.

check_box

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Po nadaniu przez nas zamówienia, otrzymają Państwo wiadomość mailową z numerem przesyłki oraz linkiem umożliwiającym śledzenie przesyłki InPost. Wszystkie aktualizacje związane z zamówieniem będą wysyłane do Państwa drogą mailową oraz widoczne będą w linku umożliwiającym śledzenie zamówienia.

check_box

W moim zamówieniu brakuje elementu lub element jest wadliwy

Prosimy o kontakt mailowy pod adres mailowy który zostanie zamieszczony poniżej.
W korespondecji mailowej prosimy o opisanie problemu oraz załączenie zdjęcia reklamowanego przedmiotu.
Odpowiadamy na e-maile w ciągu 24-72 godzin od otrzymania ich. Chociaż staramy się odpowiadać jak najszybciej, czasami może zająć to nieco dłużej ze względu na okoliczności nieprzewidziane.
Zapewniamy Państwa, że każde zgłoszenie jest dla nas ważne i starannie je rozpatrujemy.
Adres email do spraw reklamacyjnych: reklamacje@printre.pl
Pod podany adres mailowy prosimy kontaktować się jedynie w sprawach związanych z reklamacją, bądź zwrotem.

check_box

Dane techniczne figurek

Wysokość standardowej figurki to 14cm. Figurki wykonane są z materiałów PLA oraz PETG.
Figurki to wyroby dla kolekcjonerów w wieku powyżej czternastego roku życia.
Figurki są produktem oryginalnym, produkowanym przez naszą firmę położoną na Dolnym Śląsku, a dokładniej we Wrocławiu.

check_box

Czy zamówienie zostało już wysłane?

Gdy zamówienie zostanie wysłane, powiadomimy Państwa mailowo. Przypominamy również o zamieszczeniu poprawnego adresu mailowego w zamówieniu, gdyż pod podany adres będziemy Państwa informować o przesyłce.
W sprawie czasu realizacji zamówień prosimy kierować się informacjami podanymi w pierwszym podpunkcie.

Prosimy o wyrozumiałość oraz cierpliwość.

check_box

Zwroty zamówień

W sprawach zwrotów prosimy o kontakt mailowy pod adres mailowy który zostanie zamieszczony poniżej.
Zwroty akceptowane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Zwrotowi podlega produkt z którego klient korzystał jedynie w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu, z kompletnym opakowaniem.
Koszty związane z przesyłką zwrotną ponosi klient.
Po otrzymaniu zwracanego produktu i sprawdzeniu jego stanu dokonamy zwrotu środków na konto klienta w ciągu 5 dni roboczych.
Po wzór oświadczenia o odstąpieniu umowy oraz adres zwrotu prosimy odwiedzić regulamin naszego sklepu.
Adres e-mail do spraw zwrotów: reklamacje@printre.pl
Pod podany adres mailowy prosimy kontaktować się jedynie w sprawach związanych z reklamacją, bądź zwrotem.

check_box

Jak zapakowane są zamówienia?

Zgodnie z informacją widniejącą podczas dokonywania zakupu, jedno złożone zamówienie wysyłane jest w jednym pudełku zbiorczym, nieważne od ilości figurek w środku. Niestety nie mamy możliwości wysyłki dodatkowych opakowań
ani rozdzielenia zamówienia na osobne opakowania. Jeśli są Państwo zainteresowani wysyłką zamówienia w osobnych opakowaniach, należy dokonać zakupu figurek w osobnych zamówieniach.

check_box

Czy mogę edytować zamówienie po złożeniu go?

Niestety, nie posiadamy możliwości edytowania zamówienia po jego złożeniu. Jeśli są Państwo zainteresowani nową figurką - zachęcamy do dokonania zakupu na naszej stronie.

Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?

Zwróć się do działu obsługi klienta używając poniższego linku Dane Kontaktowe