Kontakt
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas dostawy?
Jaki jest czas dostawy?
Obecnie czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Po przygotowaniu paczki, zostanie ona wysłana za pośrednictwem wybranej przez Państwa metody dostawy InPost. Łączny czas dostawy to maksymalnie 3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od nas, czas nadania zamówienia może wydłużyć się o dodatkowe 2 dni. Prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?
Po nadaniu przesyłki otrzymają Państwo wiadomość e-mail z numerem przesyłki oraz linkiem do jej śledzenia. Wszystkie aktualizacje dotyczące statusu zamówienia będą przesyłane drogą mailową oraz dostępne poprzez udostępniony link.
W moim zamówieniu brakuje elementu lub element jest wadliwy. Co powinienem zrobić?
W moim zamówieniu brakuje elementu lub element jest wadliwy. Co powinienem zrobić?
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Prosimy o kontakt mailowy na adres: kontakt@minilegendy.pl. W wiadomości prosimy o szczegółowy opis problemu oraz załączenie zdjęcia reklamowanego przedmiotu. Na wszystkie e-maile staramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin od ich otrzymania. Każde zgłoszenie jest dla nas ważne i starannie je rozpatrujemy.
Aby usprawnić kontakt i rozwiązanie problemu, sprawdź czy we wiadomości e-mail podałeś/aś:
A) W przypadku zwrotu produktu w terminie 14 dni:
- numer zamówienia.
Koszty przesyłki zwrotnej każdorazowo ponosi Klient.
B) W przypadku reklamacji:
- numer zamówienia;
- zdjęcia wadliwych elementów;
- opis problemu związanego z produktem;
Po otrzymaniu zgłoszenia, przystąpimy do jego weryfikacji w celu zaproponowania naprawy lub wymiany.
Jeśli uznamy wady produktu, wysyłamy etykietę zwrotną, umożliwiającą darmową wysyłkę.
Jakie są dane techniczne figurek?
Jakie są dane techniczne figurek?
Nasze standardowe figurki mają wysokość 14 cm i są wykonane z materiałów PLA oraz PETG. Są to produkty kolekcjonerskie przeznaczone dla osób powyżej 14. roku życia. Wszystkie figurki są oryginalnymi wyrobami produkowanymi przez naszą firmę z siedzibą we Wrocławiu, na Dolnym Śląsku.
Skąd będę wiedzieć, czy moje zamówienie zostało wysłane?
Skąd będę wiedzieć, czy moje zamówienie zostało wysłane?
Po wysłaniu zamówienia otrzymają Państwo powiadomienie mailowe. Prosimy upewnić się, że podany podczas składania zamówienia adres e-mail jest poprawny, abyśmy mogli skutecznie informować o statusie przesyłki.
Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?
Jak mogę dokonać zwrotu zamówienia?
Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres: kontakt@minilegendy.pl. Zwroty akceptowane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Produkt powinien być w stanie pozwalającym na stwierdzenie jego charakteru, cech i funkcjonowania, z kompletnym opakowaniem. Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, zwrot środków nastąpi w ciągu 5 dni roboczych. Prosimy nie odsyłać produktów bez wcześniejszego potwierdzenia z naszej strony.
Aby usprawnić kontakt i rozwiązanie problemu, sprawdź czy we wiadomości e-mail podałeś/aś:
A) W przypadku zwrotu produktu w terminie 14 dni:
- numer zamówienia.
Koszty przesyłki zwrotnej każdorazowo ponosi Klient.
B) W przypadku reklamacji:
- numer zamówienia;
- zdjęcia wadliwych elementów;
- opis problemu związanego z produktem.
Po otrzymaniu zgłoszenia, przystąpimy do jego weryfikacji w celu zaproponowania naprawy lub wymiany.
Jeśli uznamy wady produktu, wysyłamy etykietę zwrotną, umożliwiającą darmową wysyłkę.
Jak pakowane są zamówienia?
Jak pakowane są zamówienia?
Każde zamówienie jest pakowane w jedno zbiorcze pudełko, niezależnie od liczby zamówionych figurek. Nie oferujemy możliwości wysyłki dodatkowych opakowań ani rozdzielenia zamówienia na osobne paczki. Jeśli chcą Państwo otrzymać figurki w oddzielnych opakowaniach, prosimy o składanie osobnych zamówień dla każdej z nich.
Czy mogę edytować zamówienie po jego złożeniu?
Czy mogę edytować zamówienie po jego złożeniu?
Niestety, po złożeniu zamówienia nie mamy możliwości jego edycji. Prosimy o dokładne sprawdzenie wszystkich danych przed finalizacją zakupu.
Nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie?
Zwróć się do działu obsługi klienta używając poniższego linku Dane Kontaktowe